Alla inlägg den 24 december 2013

Av Malin de Besche - 24 december 2013 09:00

Då är det julafton sista luckan i den här Fitness- och hälsojulkalendern. Jag tänkte komma med ett tips på något jag gjort tidigare och som gjorde att jag blev helt såld på konceptet. Det är något som är grymt bra för hälsan på flera olika sätt. Så det är något som jag kommer att ge mig själv i julklapp eller i varje fall en variant.


För drygt ett år sen var jag iväg på träningsresa i Portugal med mina barn. Det var familjevecka så det fanns träning som var anpassad till barnen likväl som till deras föräldrar. Man får helt enkelt leva som en idrottsstjärna under veckan, äta, träna och sova. Självklart hinner man med lite sevärdeter också.

Konceptet är enkelt och anpassas till alla nivåer. Det finns ett smörgåsbord av olika träningspass och så deltar man i de som man vill.

Resan är välgörande för hälsan både vad gäller den fysiska hälsan, kosten och det som en solresa innebär.

  

Därför kommer jag att ge mig själv i julklapp att jag kommer att åka på träningsresa under 2014. Just nu så är det Turkiet som lockar mest.


Ha en helmysig jul!


#Julkalender #Träningsresa #Lucka24 #Julklapp

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards