Alla inlägg den 27 december 2013

Av Malin de Besche - 27 december 2013 15:22

En förkylning är aldrig välkommen. Som det har varit nu de senaste veckorna har jag haft många korta förkylningar. Jag vill bli däckad i en vecka och sen vara immun mot allt skit som finns runt omkring. För nu är jag trött på det här, och nedräkningen har börjat.



Jag har varit noga med min handhygien, jag har varit noga med att få i mig både vitaminer och proteiner. Kanske är det därför jag har så korta förkylningar. Men varför är det så många?!

     

Nedräkningen har börjat, så jag har gjort mig ett träningsprogram för att kunna glänsa den 6 februari. Men jag har har redan fått stuva om i programmet flera gånger pga många återkommande förkylningar.

Jag har ändå lyckats få till lite basketträningar mellan förkylningarna så jag har ju inte varit helt stillasittande. Det är ändå en liten tröst när paniken börjar stiga över att jag inte kommer igång med mitt träningsprogram.

Det kommer att krävas att jag kör stenhårt när den här perioden väl är över. Och det hoppas jag att den snart är.


Man ska ju bryta ner kroppen för att bygga upp den. Och sist ska man ju ta det lungt och låta kroppen återhämta sig för att sedan prestera på max.

Dessutom måste jag se till att få ner ett par kilo så att jag kan flyga fram över banan ;-)


Så låt mig bra få blir FRISK! Ska leta igenom hälsokosten om det är något som kan hjälpa mig där. För nu börjar jag bli desperat.

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se