Alla inlägg den 6 november 2012

Av Malin de Besche - 6 november 2012 21:45

Idag fick jag impovisera lite på basketträningen idag eftersom att vi inte kunde följa upplägget med stationsträning för mina tjejer. Halva styrkan tränare var borta pga denna hemska förkylning som går.


Jag känner mig inte speciellt kry jag heller. Jag hade lite känningar redan i Portugal och flera andra gäster talade om att de blivit dåliga. Tänkte gå och lägga mig tidigare idag för att få den där läkande sömnen.

Jag ska ju ha egen träning imorgon. Jag har verkligen längtat efter att komma igång på riktigt och Portugalresan skulle ju vara en rivstart.


Middagen laddade jag med massa nyttiga vitaminer, fetter och proteiner för att bygga upp immunförsvaret.

 

Jag stekte på Röding filéer med skinnet på.

Kokade rödbeter och gulbetor. Medan de kokade fräste jag 2 hackade vitlöksklyftor och lök som jag strimlat. Därefter la jag ner 120g Mangoldsallad och lite körsbärstomater. Sedan blandade jag ner betorna i stekpannan och lät de fräsa ihop. Därefter klyftade jag lite äpple och lät allt bli varm. Fantastiskt gott och nyttigt och en massa antioxidanter som jag hoppas ska göra lite nytta för den här förkylningen. Mirakelmiddag (hoppas jag)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards