Alla inlägg den 3 november 2012

Av Malin de Besche - 3 november 2012 15:36

Sista träningen igår blev riktigt böt. Vi körde en dans/jympa mix i regnet på stranden. Ett riktigt bött pass i lös och blöt sand. Det sög ordentligt i benen.


Plötsligt vänder sig ledaren om och sliter av sig kläderna och säger att det är dags att bada.

Människor stod och tittade på varandra och undrade vad som hände. Men rätt som det var började fler slita av sig kläderna, även jag och rusade ut i vattnet. Trots att det inte var något höjdarväder så var det riktigt varm i havet.


Kvällen avslutades med bildvisning, prisutdelning, middag och halloweendisco. Min dotter både skämdes och var glad över att jag dansade där. Dansade med i Ganngnam style. Riktigt kul.


Idag var det sovmorgon och sen packa. Portugal bjöd på alla väder. Men det var i varje fall fint när vi körde resans sista Yoga/Ki bance mixpass.


På väg till lunchrestaurangen var det hällregn, så det är en blöt och möt tjej som åker hem nu till kalla Sverige.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards