Alla inlägg den 1 november 2012

Av Malin de Besche - 1 november 2012 14:15

Det är lite begränsat med WI-FI här. Man måste sätta sig på ett Café och äta för att få tag i det. På hotellet finns ett lååååångsamt och dyrt ett. Fick inte med mig kabeln till Cafét så det blir inga tagna bilder nu.


Men tänkte ändå summera lite vad som hände här igår. Det var inte så där jättebra väder. Det regnade en hel del. Men jag började tidig morgon med lite Yoga trots att det inte blev jättetidigt kvällen innan då vi var på en fantastisk 3-rätters middag. Sen tog vi det lungt till klockan 10 då vi var med på träningsskolan, som nu handlade om rörlighet. Det är lika viktigt med rörlighet som styrka för att undvika skador och för att nå sin fulla potential och nyttja den styrka man faktiskt har.

Direkt efter träningsskolan var vi därför med sen på ett Flexpass. Kändes skönt med den här typen av övningar då jag hade sådan träningsvärk efter måndagens övningar.


Körde senda lite Step bara för skojs skull och lite puls.


Hade inte sprungti något på hela resan så tyckte det var dags sedan på eftermiddagen. Jag hoppade på fartleken. Efter att ha hört upplägget med fartleken att vi per grupp skulle en i taget bestämma fart och tid innan 30 sekunders vila, ångrade jag mig lite att jag inte hoppade på 2k rush. De jag sprang med kunde inte alls hålla min hastighet. När det var min tur att bestämma, sprang jag ifrån dem. De orkade inte hålla mitt tempo i 2 minuter.

Men samtidigt var det nog bra att inte ta ett alt för hårt pass eftersom att jag inte sprungit sedan i slutet av augusti.


Jag var riktigt trött efter middagen. Och efter föreläsnignen om kost kunde jag nästan stå och sova. Det var inga nyheter som sades på föreläsningen. Känns som att jag ändå har hyfsad koll på vad som är bra att äta. Det jag kan slås av är hur vanligt det är att folk äter godis varje dag och att de MÅSTE ha något som "lördagsgodis" för att dra ner på intaget. Känner mig lyckligt lottad att jag inte alls har de begäret :)

Ska försöka uppdatera med lite bilder senare.


Idag har jag hunnit med ett bergspass och snart har jag avslutat lunchen. Idag tittar solen fram mer än vad den någonsin gjort den här resan så det lbir nog allt lite stranden idag.


Tjingeling!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards