Alla inlägg den 21 november 2012

Av Malin de Besche - 21 november 2012 23:43

Jag registrerar all min träning på jogg.se På så sätt kan jag få statistik på hur mycket jag ägnar mig till olika träningsformer, hur många träningstimmar jag lagt ner under året mm.

  

Tackvare träningsveckan i Portugal har fördelningen på min träning ändrats lite. Så stor andel Gruppträning som det är i det här diagramet brukar jag inte ha. Andelen träning innehåller min basketträning, matcher och promenader.

Som ni ser så är inte styrketräning så jättestor. Men faktum är att jag har en hel del styrka i min basketträning. Annars skulle det ha varit lite lite styrka för den löpning jag lägger ner.

Annan kul fakta som jag kan få fram är:

  • Att jag lagt ner 131,5 timmars träning i år (allt som allt)
  • detta är fördelat på 146st pass
  • Min löpning ger en snittstrecka på 7,8km
  • Jag har sprungit 60st rundor i år
  • Totalt har jag sprungit ca 46,6mil i år (hittills)

Nu ska jag börja satsa på kommuntoppen på antal löpta kilometer i min kommun. Nu börjar saker och ting sätta sig efter flytten så ny kommer jag att kunna komma igång med löpträingen igen.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards