Alla inlägg den 5 november 2012

Av Malin de Besche - 5 november 2012 21:39

Första arbetsdagen avklarad efter semestern. Det känns lite konstigt att vara stilla sittande så länge. Det var till och med så att jag kände mig tvungen att stå och jobba.


Jag har ju varit igång hela dagarna i en hel vecka och det är snabbt som man vänjer sig. Tyvärr så har ju förkylningen slagit till så jag måste ju ta det lite lungt. Jag hade ett möte som drog ut på tiden och det gjorde att jag inte hann med basketträningen, vilket kanske var bra så jag kanske kan bli av med förkylningen snabbare.

Jag hoppas kunna komma igång med min träning på allvar. Inte riktigt de 3-4 pass om dagen som jag kört under veckan, men jag vill i varje fall köra 5-6 pass per vecka.


Men fram till dess ska jag försöka köra lite av de rörelser jag lärt mig för att hålla upp rörligheten. Med rörligheten kan man nyttja sin styrka i vad man än ska göra.


Inför helgen planerar jag att gå på mässan. Jag skulle vilja gå på "Allt för hälsan" för att få lite inspiration och hänga med i trender. Detta ska jag få in tillsammans med att skjutsa dottern till hajeken och matchen på söndag.

Jag hoppas att jag kan få min vän Ulrika på mässan. :)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards