Alla inlägg den 2 januari 2016

Av Malin de Besche - 2 januari 2016 18:28

Normalt brukar jag vara snabb på och köra mina träningspass när året börjar. Eller rättare sagt jag brukar köra på som vanligt utan någon som helst tanke på vilken tid på året det är. Men i år har det kommit ett hinder för att köra på. Svårt att köra igång mot årets mål då.


Årets mål är ju återigen att bli skadefri, att bli så pass stark att inget skall kunna hindra mig. Men nu har jag åkte på den förkylning som alla andra runt omkring mig verkar ha burit runt på i slutet av förra året. Idag kände jag hur det först började sticka lite i gommen, och sedan ner i halsen. Dock inga svullna halsmandlar än så det är ju helt klart ett virus och inte halsfluss.

Så idag har jag städat lite och kollat film. Ska ta och slumra lite så kanske kanske jag kan samla krafter till att köra lite enkla rehabövningar utan ansträgning men som ändå stärker.

 

#Rehab #Skadad #Halsont

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards