Alla inlägg den 23 november 2015

Av Malin de Besche - 23 november 2015 22:35

Det är inte bara den fysiska aktivitet som man utför för att just träna som är bra för hälsan. Det är även vardagsmotionen, för att inte säga att det är den mest hälsosamma just för att den sker lite hela tiden. I morse så körde jag träning och nu på kvällen så blev det lite vardagsmotion.


I morse så funderade jag på vad vilket pass som var bäst att köra. Jag valde ett av Paolos 15 minuterspass som jag hade under utmaningen med en extra övning. Tänkte att den var bra för att det var mycket bål och det är vad jag behöver just nu.

 

1. Jumpingjacks -20st

2. Spindelmannenn - 20st

3. Bulgariska split - 10st/ben

4. Skruven - 20st

5. Benfällaren med höftlyft - 15st


Sedan följde dagen med långt möte. Det lockade inte speciellt mycket att ge sig ut på ett löppass i den kyla som tagit greppet om oss nu. Så jag var då lite nöjd med att min vän behövde ha mera bärhjälp med sina kartonger. Det är helt ok som vardagsmotion att bära kartonger. Dock var det ganska lite den här gången så det blev ganska lätt pass.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards