Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av Malin de Besche - 2 oktober 2015 22:06

Enligt Paoloutmaningen är det egenträning eller vilodag idag. Men jag har så mycket att ta igen pga av förkylningen som drabbade mig. Med en svajig nattsömn tvingade jag mig upp i morse trots att det var motigt för en tidig morgonträning.


Det var verkligen inte lätt att kliva upp i morse trots att jag faktiskt vaknade till innan klockan ringde. Det kändes som att jag legat och sovit lätt hela natten.

Men förkylningen var något bättre igen. OCh att komma ikapp med Paoloutmaningen var ett riktigt dragplåster. Ett par olyckor längsvägen gjorde att det tog lite längre tid till jobbet än jag räknat med. Så jag hoppade uppvärmningen och körde på direkt.

Det var dags att köra formtestet från förra veckan. Känns lite udda att köra ett formtest som var tänkt att testa formen förra veckan. Redan imorgon är det dags för att testa formen efter den här veckan.


Skavsåren från förra formtestet för 2 veckor sen hade läkt och den här gången tog jag det säkra före det osäkra. Jag satte på mig knäskydd och plåster över svanskotan.

 

Formtestet var som vanligt 10 armhävningar, 10 crossfit situps och 15knäböj. Målet är 19 varv på 15 minuter. Jag klarade 16 varv. Nästa test ska jag förutom att ha bättrea på formen se till att jag har någon som håller reda på varven åt mig så jag slipper tänka så och bara kan köra på. Tror att det kommer att göra så att jag kommer klara av att köra övningarna lite fortare.


#Formtest #15medPaolo #15minuterOmDagen #Fys #Cirkelträning

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se