Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Malin de Besche - 14 juni 2012 11:57

Då var äntligen den sista avslutningen inför sommaren avklarad. Min lilla tjejs skolavslugning. Det som är roligt med mellanstadiet är att man får gå och kolla på deras avslutning. Högstadiet så är man pinsammast i världen och får inte vara där. Dessutom är det ensast de som är med i kören eller valt den inriktningen som får uppträda. Så tiden att se sonen uppträda är förbi.

Jag kom till skolan på ren vilja för jag mår inte alls bra. Och vilken show de bjöd på de fantastiska 5:e klassarna. Först sjöng de "Mama Mia" och sedan bjöd de på en fantastisk dansshow.

   

Efter skolavslutningen åkte vi hem för att äta lunch. Skönt att jag gjorde tillräckligt med mat till middagen igår så att jag kunde få äte bra lunchmat utan en massa extra ansträngnig. Orkar bara inte laga mat nu. Lax- och torskfile med ris och fänkålssås var på menyn. Nu lite vila, så jag blir av med denna eländiga förkylningen. Sov ju inte den längd jag tänkt i morse då solen strömmade in genom persiennerna och väckte mig alldeles för tidigt.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards