Alla inlägg den 7 juli 2014

Av Malin de Besche - 7 juli 2014 22:56

Nu kan man säga att sommaren har kommit på allvar. Fantastiskt härligt väder hela dagen. Och idag fick jag min efterlängtade massage. Den gjorde gott för hela kroppen, men det behövs mycket mer. Frågan vad dagens promenad gjorde för mina ben.


Efter frukosten tog jag bilen ut till Torö där jag skulle få min massage. Hela kroppen var stel som en pinne och varje muskel kändes som en fiolsträng. Hade därför bokat en helkroppsmassage.

Jag trodde att dagens massage skulle vara en enda lång plåga. Men faktiskt så var det bara skönt. Till och med massagen av vaderna. Eller ja, det var sådär sköntont, men inte så illa så att tårarna kommer.

 

Sedan åt vi lunch på hennes stora altan med en grym utsikt. Sallad, fetaost, oliver och lycklingspett. Solen brände mot huden och man kunde konstatera att nu var det äntligen sommar på riktigt. Som jag längtat!

 

När jag kommit hem packade jag bilen med en massa skräp som skulle till kretsloppscentralen. Avslutade med en middag på Oleary's då jag inte alls kände för att laga mat idag. VI tog promenad dit och hem och jg hoppas att det var den rörelse jag behövde.


Imorgon blir det lite yoga igen. Hoppas hoppas att jag snart ska kunna börja springa igen.


#Massage # Reahab #sommar #sommarlunch

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards