Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Malin de Besche - 31 juli 2015 21:31

Förkylningen har tilltagit och jag börjar bli lite rastlös. Speciellt en sådan här dag då det faktiskt varit lite sol. Jag vill inget hellre än att vara ute i solen, springa och göra ett hårt pass i utegymmet. Men förkylningen hindrar mig så då får jag helt enkelt hitta på annat.


Jag sov ganska många timmar i natt vilket jag verkligen behvöde och är bra för tillfrisknandet från den här förkylningen. När det sedan började krypa i kroppen satte jag igång med en del av projekten hemma. Jag var ganska tagen av förkylningen men hade inte ron att bara vara hemma. Så jag åkte iväg och handlade lite krejer för att kunna slutföra projektet "gymhörna".

 

Jag har fått upp lite grejer på väggarna. Tyvärr upptäckte jag att ena väggen var gips när övriga i hela huset är spånskiva. Så jag behöver lite annan skruv för att få upp resten. Men det får bli en annan dag det. För nu är jag ganska nöjd med hur långt jag kommit.

Jag förankrade regeln i taket så att boxningssäcken sitter säkrare och jag har skruvat lite på dotterns rum. Så nuär jag ganska trött och måste vila bort förkylningen.


#Hemmagym #Gymhörna #EnklaRedskap #Hemmaträning #MedanManÄrFörkyld

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards