Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Malin de Besche - 30 juli 2015 21:36

Jag hade massor av planer på olika träningsformer. Så i vaknar jag med halsont igår morse. Det avtog något under dagen men istället ökade snuvan. Jag har åkt på en sommarförkylning och min andra semesterresa börjar närma sig.


En förkylning kommer sällan lägligt. Men denna gång tyckte jag att det var väldigt orättvist. Jag hade chansen att få prova på SUP - Stand up Paddling. Man står på en surfbräda och paddlar. En träningsform där man använder axlar och bål. Jättebra balansträning. Men min förkylning gjorde att jag missade detta tillfälle.

 

Planen var att köra nästa steg i min rehablöpning innan och sen vara med på detta.

På kvällen gick jag ut och käkade med en kompis. Och nu ligger jag här och har helt enkelt åkt på en rejäl sommarförkylning. Jag hoppas verkligen att det är en kortlivad sådan, för snart är det dags för mig att ge mig iväg på en semestertripp igen. Då vill jag ju inte vara sjuk.


#TyckerSyndOmMigSjälv #Sommarförkylning #SnuvadPåSUP

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards