Alla inlägg den 26 april 2013

Av Malin de Besche - 26 april 2013 19:15

Jag har hållit rätt högt tempo den senaste tiden. Inte bara gällande träningen, utan bara att det hänt väldigt mycket. Antar att det som utlöste min migrän. Det är nog nu som kroppen säger till mig att det är dags att återhämta sig lite.


Det är dag tre sedan värstingpasset, dag två sedan löppasset och en dag efter skivstångspasset. Du kan tro att träningsvärken nästan tar kål på mig. Det är dags att ta det lite lungt, idag i varje fall.

Jag har har fått lite mat i magen och har satt mig i soffan och här tänker jag bli sittande resten av kvällen.

Fötterna på bordet

  

Men för att klara av att sitta still här utan att det börjar krypa i kroppen, behövs en film, en kopp te och ett par gosiga barn. :) Nu är det återhämtning som gäller.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards