Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Malin de Besche - 30 augusti 2012 10:13

Jag har nu svarat på en enkät för Bellmansstafetten. Jag klippte ut lite bilder på vad jag svarade i enkäten och satte ihop till en bild. Hoppas att det går att läsa. :)

 

Annars kan jag säga att det var mycket bra arrangerat. De kunde ha varit lite tydligare med mellan vilka punkter som tiden togs för att undvika trängseln vid växlingen. Några hade rätt vassa armbågar.

Men banan var bra, maten var bra (även om kycklingen tog slut och man fick vänta in att det skulle komma mer, tog ca 40 min) och det var en trevlig folkfest. Kul grej att göra med kollegorna.

Helt ok, med alla Bajamajor och den typen av kringarrangemang. Jag gillade att vi kunde åka direkt från jobbet för att springa.

Springer mer än gärna detta lopp med kollegorna igen nästa år. :)

Av Malin de Besche - 30 augusti 2012 07:51

Jag har det så himla bra på mitt jobb. Jag trivs med mina kollegor, har en bra chef och har en frihet som få i mitt arbete. Idag ska jag på ett möte på eftermiddagen i min sons skola och väljer därför att arbeta hemifrån.

Det tar sin lilla tid att åka till Solna från Haninge så då är det bättre att jobba hemma och kapa bort restid ca 1:5 timme (t o r).

Jag har gjort mig i ordning för dagen och ätit frukost precis som när jag åker iväg till jobbet, för jag tycker att man har lättare att "komma igång" då. Så man inte går runt i morgonrock hela dagen.

Ska göra 35 av mina tåhävningar nu och sen ska jag sätta mig vid datorn och jobba.

Efter mötet ska jag åka och hämta nycklar till hallarna så vi kan komma igång på allvar med basketen i nästa vecka.

Sen ska jag köra ett löppass. Har ju kommit av mig nästan helt och hållet nu efter Midnattsloppet. Om jag ska ta den där förbannade 45-gränsern kan jag inte hålla på såhär. :P

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards