Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Malin de Besche - 17 juni 2015 22:45

Vissa dagar så hinner man inte med allt man önskar. Det man planerat för dagen drar ut på tiden och plötsligt har hela dagen gått. Jag hann med massor idag men har fortfarande massor kvar. Allt blev mycket senare än planerat.


Eftersom att jag går på semester nästa vecka så är det mycket som ska hinnas med innan jag går på ledighet. Jag vill ju inte behöva jobba under ledigheten. Med en utbildning som sträckte sig över hela dagen så var jag tvvungen att jobba över lite för att få lite jobb gjort. Jag komm inte från jobbet förrän halv nio, så det fick bli hämtmat.


När man suttit på utbildning en hel dag där lunchen serveras i konferensrummet så blir det inte många steg man avverkar. Så jag kände hur hela kroppen hade försoffats. Så efter maten kände jag att jag var tvungen att få in lite rörelse trots att timmen var sen. En liten promenad på 4,8 kilometer.

 

Eftersom att det varit jobb från tidigamorgon till sena kvällen så har jag inte hunnit med mina sjukgymnasövningar eller sitta på huk 5 minuter. Så det blir aktiviteterna innan det är dags att sova. Jag har slaravat alldeles för mycket med dessa övningar. Och dagar som denna blir man tvungen att klämma in allt innan man går till sängs, även om det är dags sedan länge.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards