Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Malin de Besche - 23 juni 2012 12:45

Ja här på Åland är sommaren riktigt kort. Från midsommarfirande igår som gick över till kräftskiva blev ganska snabbt HALLOWEEN.

 

Och självklart hade vi utstyrsel till det. Men det var av lite snällare slag. Läskigare än så här blev det inte.

 

Lite Rock'n roll blev det innan kvällen närmade sig slut.

 


Morgonen efter hade bytt årstid igen och det var dags för Julafton och tomten mötte mig i morgonrock.

 

Efter julfrukosten med tomtegröt så var det dags att ge sig ut och såga ner en gran.

 

Självklart har vi markägarens tillstånd. :)

 

Efter att vi fått hem granen är det dags att pynta den och bara vänta på att tomten kommer med alla klappar. Om vi nu har varit tillräckligt snälla.    


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards