Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Malin de Besche - 2 mars 2016 22:38

Ibland kan det kännas bra med miljöombyte. Den här veckan får jag verkligen miljöombyte flera gånger om eftersom att jag försöker få in så mycket som möjligt denna sportlovsvecka. Veckan började med resan till Danmark.


Jag har nu avverkat halva veckan som jag spenderat i Danmark med massa jobb, hotellrumsträning och god mat. Med ett tidigare flyg hem så hade jag hoppats att jag skulle hinna köra ett pass i vårtat gym på jobbet innan det var dags att åka in till stan för lite mat och bowling med några kollegor. Men eftersom att planet var lite försenat och tiden redan var tajt så fick jag helt enkelt hoppa träningen idag. Jag skulle ju få ägna mig åt en sport i varje fall.

Först en 2 rätters middag följt av bowling.

Förrätt: Toast med Chevreost

Varmrätt: Ugnsstekt lax med potatismos

 

Maten var bättre än bowlingen. Det var lite trångt om utrymme så man fick inget svängrum direkt för att svinga iväg klotet. Ansatsen var kort. Men det var trevligt sällskap och maten var riktigt bra.


Efter bowlingen åkte jag hem för att packa inför resan till Sälen som påbörjas direkt efter jobbet imorgon. Planen är att hinna med ett träningspass imorgon bitti också i vårt gym på jobbet.

Danmark-Stockholm-hem-jobbet-Skidort, ja jag kan inte klaga på att det är enformigt i varje fall.

Det där med planen för min träning, den skjuter jag på till den här veckans slut istället. Är liksom lite mycket nu.

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se