Alla inlägg den 18 augusti 2015

Av Malin de Besche - 18 augusti 2015 21:15

Ibland får man vara flexibel. Jag har ingen aning om vad som händer imorgon efter jobbet. Jag är anmäld till Bellmansstaffetten, men vet inte om den blir av. Blir den inte av har jag annat planerat. Blir den av så påverkar den vad jag kan göra idag.


För ett tag sen så skrev jag upp mig på jobbet för att delta i Bellmansstaffetten. Jag tänkte att det var lagom tid efter en tids rehab att köra ett kraftprov på 5 kilometer. Men sen har jag liksom glömt av och jag fick inga meddelanden. En kollega som också skrivit upp sig kom och sa att 2 hade hoppat av. Då började jag kolla upp och det visade sig att jag hade blivit tilldelad rollen som lagledare utan att jag visste om det.

Så nu vet jag inte om det blir av. Det vi behöver göra är att ragga 2 kollegor som kan ta platsen för de som hoppat av. Om de inte gör det så kommer vi inte kunna delta. Ska vi inte delta så vill jag vara med på samma fyspass som förra veckan.

Men om vi lyckas få tag på 2 till så vill jag inte köra slut på mig idag. Då måste jag ju spara mig till imorgon. Därför fick det blir en Power Walk idag.

Min Power Walk blev 5,26 kilometer och varade i 45 minuter och gav ett snitt på 8:41/km

 

Imorgon så får vi se om det blir Bellmansstaffett eller fyspass. Jag får ta med miggrejer så att jag är redo för båda.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards