Alla inlägg den 17 februari 2016

Av Malin de Besche - 17 februari 2016 22:04

Det är faktiskt ganska slitigt att bo på hotell. Visst man får frukosten serverad, sängen bäddad och någon som plockar handukar efter en. Men det är faktiskt jobbigt att inte kunna tillbringa fritiden som man vill umgås med de man vill.


Förutom att jag inte kunnat köra på som jag skulle vilja med träning så har min mage varit lite bråkig och jag har mått lite sådär. Jag har gjort mina rehabövningar enligt bästa förmåga men jag saknade att få köra ett rejält träningspass där man får upp pulsen. Det kan man ju göra på rummet, vilket jag skrivit om tidigare. Men så som jag mått och med intensiva dagar har jag inte kännt mig motiverad.

Så när jag kom hem och egentligen bara ville sätta mig i soffan så gick jag ut för att lite blodflöde och puls. En powerwalk skulle få mig att må lite bättre och få mig att sova gott. Och båda lyckades faktiskt slå in.

 

Jag gick min snabbaste runda enligt runkeeper i kategorin 4-6km

Jag gick i 4,63km på 39 minuter. Alltså ett tempo på 08:25/km


Skönt att vara hemma igen. Nu kan jag lägga energi på att få till den träning jag vill.

#powerwalk #pw #rörelse #bratid #Bratempo

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards