Alla inlägg den 8 februari 2016

Av Malin de Besche - 8 februari 2016 22:35

Det var ett hårt pass i torsdags så därför var det bäst att ta det lite lugnt på fredagen. Men det blev hela helgen och även måndagen som vilodagar. Nu är det dags att skärpa sig och bli lite mer strukturerad i träningen igen.


Jag var lite öm i ryggen i fredags efter fyspasset på torsdagen. Därför åkte jag inte tidigare till jobbet på fredagen och jag lät bli att träna efter jobbet. Jag tänkte att jag skulle träna på lördag förmiddag istället. Men så kom en vän och ville ha sällskap när hon skulle leta säng. Nu tog det något längre tid än vad jag hade planerat så jag hann inte med att träna innan jag skulle iväg på middag.

På söndagen skulle vi åka och hämta den säng som min vän hade bestämt sig för. Men väl där så ångrar hon sig och vi börjar kolla ut en annan. Efter lång tids velande så hittade hon en ny. Men då bestämde jag mig för att jag nog skulle slå till jag med. Jag har ju behövt köpa ny säng länge.

Så med vårt hyrda släp körde vi hem sängarna, åkte iväg till sopstation med de gamla sängarna och monterade de nya samt petade i oss lite middag. Sen var klockan alldeles för mycket för någon träning.

Jag skulle ju upp tidigt och åka till sjukgymnasten.

 

Men allt släpande och kånkande på sängar blev ju ett litet träningspass i sig.


06:20 ringde de från Fysiocenter och lät meddela att min sjukgymnast var sjuk så de ville boka om tiden. Så jag får vänta på mina nålar. Fick sedan under dagen att även massören är sjuk så det blir ingen massage imorgon heller. Så även behandlingarna låter vänta på sig.


Men nu är det ta mig sjutton slut på vilan. Men först en god natts sömn i min nya säng.


#Vilodag #NySäng #Sängköp

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards