Alla inlägg den 14 december 2015

Av Malin de Besche - 14 december 2015 21:22

Det är alltid roligt att få höra att man inspirerar. Det är inte alltid man ens vet att man gör det, eller man kanske inte ens har försökt. Men bara av att köra sitt race och sedan berätta om det väcker den där lilla lusten i andra.


Efter några vändor till Danmark nu så har man börjat avslöja sig lite för sina kollegor vad man är för en filur. Det är kollegor som jag inte jobbat så nära med tidigare så för några av dom är det ganska nytt att jag tar alla tillfällen i akt för att träna. Och när det uppdagas så blir den en hel del snack om träning.

En del frågar mig om vad jag vet

En del ber om att få hjälp med ett träningsschema

Men det bästa är när jag får höra att de har packat ner träningskläder, vilket de inte hade gjort första vändan till Danmark. Och detta bara för att man har berättat vad man älskar att göra och förklarar hur det får en att må.

Jag har även talat om hur jag lyckas få in mina snabba pass.

Tyvärr så hann jag inte med något pass nu på kvällen. Vi åkte lite fel när vi skulle till hotellet, vilket gjorde att vi bara fick checka in för att sedan sätta oss vid middagsbordet.

Funderade på om jag skulle ta ett pass efter middagen. Men jag vill faktiskt inte piggna till så mycket nu. Jag vill hellre somna tidigt så att jag kan gå upp tidigt och få en bra start på dagen.

 

Lyckas jag få mina danska & svenska vänner träna bara en dag av de 3 vi är här så är jag nöjd och glad. Det kommer ju att få vår grupp att bli ett ännu bättre team.


#LaddaFörTräning #imorgon #Danmark #Resa

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se