Alla inlägg den 6 december 2015

Av Malin de Besche - 6 december 2015 20:48

Det har blivit ganska lugnt med träning den senaste tiden som mest handlar om dålig planering och infall. I torsdags blev det ingen fys så jag var angelägen att få till träning på fredagen. Men trött på morgonen gjorde att jag inte kunde förmå mig att kliva upp på morgonen.


Jag kom till jobbet lite för sent för att hinna köra ett pass innan arbetsdagen skulle ta vid. Därför fick jag försöka hålla fokus hela dagen utan den rivstart som jag nu blivit van vid.

Men efter en dag stilla vid skrivbordet och nästan alla kollegor hade gått hem så gick jag ner i gymmet och körde lite fredagsfys.

 

1. Swing med kettlebell -  20st

2. Omvända armhävningar i TRX-band - 10st

3. Knäböj och swing med medicinboll - 20st

4. Bålrotation med medcinboll - 20st

5. Benlyft med indrag på pilatesboll - 20st

6. Plankan med höftdip sida till sida - 20st


Sedan var jag redo för helgen. Med en massa adventsmys. Mitt gudbarn kom på lördagen och sov över till söndagen som följdes av lite julklappshandel. Ingen mer träning den här helgen. Jag måste helt enkelt bli lite bättre på planeringen. Men jag är glad att jag fått rutin på de lite kortare passen så att det blir någon träning över huvudtaget.

För det är ju den bästa träningen, den som blir av.


#KortaPass #TräningPåJobbet #GymetPåJobbet #Kvällspasset #Fys #Cirkelfys #HelgensEndaTräning #TräningSomBlirAv

#15MedPaolo

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards