Alla inlägg den 3 december 2015

Av Malin de Besche - 3 december 2015 21:24

I morse kände hade jag inga större problem med att komma upp. Men jag hade något olustigt i kroppen. Bestämde mig för att det inte var tillräckligt för att hoppa morgonpasset. Det är inte mycket som jag tillåter komma emellan mig och min träning.


Det här passet tog jag de flesta övningarna från #15MedPaolo Ett snabbt men högintensivt pass.

Först körde jag 5 minuter uppvärmning på Crosstrainern och sedan ett cirkelpass på 15 minuter.

1. Upphopp med hälkick - 10st

2. Flygande legend - Armhävning med hopp så att både händer och fötter lyfter från golvet - 10st

3. Omvända armhävningar - Dra sig upp i TRX-band - 10st

4. Burpees - 10st

5. Benpendlaren med höftlyft - 10st

 

Under dagen så erbjöds jag att få åka till företagshälsovården för att få en spruta mot influensa. Var påväg att ge mig iväg när jag kom på att man inte ska träna efter ett sådant vaccin. Eftersom att man får en liten dos av viruset i sig då för att man ska bygga upp antikroppar.

Så jag valde helt enkelt att hoppa över det. För jag hade ju planer på att köra fys sen på kvällen.

Dessvärre så hann jag inte till fysen idag. Så jag hade kanske kunnat ta den där sprutan i varje fall. Men då skulle jag ju få ta det lugnt med träningen imorgon med. Nej det går inte för sig. Jag får hoppas att jag klarar mig helt enkelt.


#TräningPåJobbet #GymPåJobbet #15minuterspass #HögintensivTräning #GrymstartPåDagen

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se