Alla inlägg den 2 december 2015

Av Malin de Besche - 2 december 2015 22:42

Efter gårdagens omgång som kroppen fick med både massage och träning så var det bäst att ta det lite vila. Men att vila behöver inte betyda att man sätter sig i soffan och kollar TV. Blodcirkulationen är fortfarande väldigt viktigt.


Jag tog en liten sovmorgon i morse. Efter jobbet så åkte jag på öppet hus inför min dotters Gymnasieval. Hon har velat en del, men hon har hela tiden varit säker på att hon har velat gå NIU, Nationell Idrottsutbildning. Självklart med inriktning basket.

Idag var det dags att spana in Fryshusets gymnasium. De bjöd på mat, rundvandring och lite underhållning som befintliga elever stod för. Så nu går tankarna runt på henne över vilket gymnasium hon ska välja och vilket program.

När vi var klara där så skjutsade jag min dotter till hennes basketträning.

Sen när tiden var inne så tog jag en Power Walk för att möte upp henne och gå med henne hem i höstmörkret. (Eller är det vinter?)

 


När vi kommit hem igen så stretchade jag lite. Framför allt mina mörbultade baksida lår. Perfekt aktiv vila. Men imorgon är det hårdkörning igen.


#AktivVila #PW #Stretch #Vilodag   

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards