Alla inlägg den 25 september 2015

Av Malin de Besche - 25 september 2015 20:29

Det skapar en inre stress hos mig som tävlingsmänniska att dagarna tickar på utan att jag kan träna och samla poäng i Paolo-utmaningen. Men jag försökter behålla lugnet och tänka att jag får ta igen dessa poäng senare. Jag får köra hårt helt enkelt.


Jag trodde nästan igår att jag kanske skulle vara tillräckligt kry idag för att kunna jobba hemma och ta en promenad under dagen. Men tyvärr inte. Jag körde några akuta jobbgrejer, men det blev inte mer än någon timme eller 2 men ingen promenaden blev inte längre än till brevlådan. Det blev poänglöst idag med. Visserligen var det endast egen träning idag. Får väl lägga in lite stretch idag så att jag slipper ha en sådan där röd ruta i träningskalendern.

Eftersom att jag inte har något svettigt pass att bjuda på så får jag bjuda på en middagsbild.

Snabb, enkel mat men ändå näringsrik. Bra när man inte orkar stå vid spisen så länge.

   

Recept


#Linssoppa #Snabbmat #NyttigSnabbmat #Recept #BraMat

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards