Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Malin de Besche - 26 juli 2015 00:20

Jag har så oerhört svårt för när tid går till spillo. Jag vill att varje dag ska kännas meningsfull. Dagar som denna när jag bara har vilodag är det en utmaning.

Jag sov inte så mycket i natt. Jag gick och la mig sent och tidigt på morgonen så väckte en fruktansvärt osympatisk fluga mig. Jag försökte länge komma igång men det var svårt. Jag hade ett konstant lätt illamående. Så jag la mig på altan och tänkte att om jag slumrade lite där så kunde jag kanske ta igen lite förlorad sömn.

Men det började krypa i kroppen. Kan inte låta det gå en hel dag utan att ha gjort något vettigt trots att det är vilodag. Så jag vek tvätt och började röja i trädgården. Men jag kunde bara köra ett tag. Sömnbristen gjorde sig påmind. Lite frustrerande att jag startade en massa saker och inget blev helt färdigt. Men nu vet jag vad jag behöver fixa för att få allt färdigställt. Det kommer fler dagar som behöver kännas meningsfulla.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards