Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Malin de Besche - 16 juli 2015 19:21

Igår kväll när jag kom hem från bion kändes det inte så bra i halsen. Det började kittla och sticka i svalget. Det slog mig hur bra det var att jag tagit en vilodag och hoppades att detta var högst tillfälligt som en god natts sömn skulle fixa.

När jag vaknade kändes det rätt ok i halsen men jag va ruskigt trött. Tänkte att den där koppen te med ingefära, honung och kokosolja nog hade gjort susen.
Masade mig upp ur sängen och släpade mig till jobbet.
Planen var att jag skulle ut och springa när jag kom hem. Att det väntades dåligt väder spelade mindre roll. Så pratade jag med en kompis om att köra i utegymmet tillsammans. Tänkte då att jag skulle ju kunna springa sen efter. Men så kom eftermiddagen och den stickande känslan kom tillbaka. Halsen kändes en aning svullen.
Bestämde mig då för att ta en vilodag till. Åkte hem, fixade lite middag och käkade. Pastasås på kycklinglever och havregrädde.
Min kompis som jag skulle ha tränat med ville att jag skulle komma och umgås. Sagt och gjort, jag hoppade på bussen för att träffa henne. Och nu på vägen in så har stickande känslan försvunnit igen. 

Skumt. Men det är väl något skit som lurar i kroppen så det är väl lika bra att ta det lungt idag. Men imorgon då ....!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards