Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Malin de Besche - 18 juni 2015 22:00

Inför semestern är det mycket man ska hinna med så att man inte lämnar efter sig en massa saker som kollegorna måste ta tag i. Planen var att kliva upp extra tidigt för att hinna jobba lite innan jag skulle till tandläkaren.


Jag hade svårt att somna igår kväll och lika svårt var det sedan att vakna på morgonen. Tack och lov kom sonen in och väckte mig. Jag hann inte mycket mer än att starta datorn och kolla lite mail så var det dags att ta mig till tandläkaren.

Min tandläkare har en massagestol i väntrummet.  Jag satte mig och slumrade lite i den när den knådade min rygg medan jag väntade på att få komma in. Det blev inte så lång massage men jag kommer att ha tillfälle att återkomma och få mig fler omgångar då det visade sig att jag har en visdomstand som behöver lite omvårdnad.

 

Åkte hem och jobbade. Nackdelen med att jobba hemma är att man inte rör sig speciellt mycket. Galet mycket stress men detta alldeles stillasittande. Vi kom verkligen iväg i sista stund för att hinna med båten till Åland där vi ska fira Midsommar jag och dottern.

Det var så enormt mycket köer och det blev en lång bilresa i tid. När jag suttit så länge i bilen klagade ryggen lite. Väl framme och i bilkön så kom jag på att jag inte hade suttit i djup knäböj ännu. Så jag tog ett halvt dagspass eftersom att jag fick så enormt ont i smalbenen när jag körde 5 minuter i sträck och tårna blev alldeles blå. Det känns lite lustigt att sätta sig såhär vid bilen så jag satte mig vid dottern som satt på passagerarsidan så att det såg ut som att jag satte mig där för att prata.

 

Kollade stegen i mobilen. Endast 2600 steg idag. Ska nog se till att få mig en kvällspromenad när jag kommit fram även om det blir sent. Måste gå bort all den här stressen som jag samlat på mig.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards