Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Malin de Besche - 8 juni 2015 22:28

Igår när jag kommit hem efter träningen kom jag ihåg att det var en planerad AW med träning idag på jobbet och funderade lite på hur jag skulle styra upp träningen för att inte belasta mina axlar för mycket som fick ta en hel del stryk igår i utegymmet.


Men det visade sig att det inte var något att oroa sig för. Det var vårt kvinnliga nätverk som ska arbeta för att få in fler kvinnor i ledande positioner, som skulle ha den här AW:n. Men det var svårt att lyckas samla så många så lång tid som det skulle innebära med mat, träning och diskussioner. Därför hoppade vi träningen och hade bara ett möte där vi ritade förslag på logga och pratade lite olika jämställdhetsfrågor.


Jag var lite besviken på att det inte blev någon träning och planerade att jag skulle träna själv efteråt istället. Men jobbet tog ganska mycket tid och jag fick jobba över även denna dag.

Tänkte väl att det var väl ganska ok i varje fall eftersom att jag körde mitt pass igår. Men ville i varje fall röra mig lite när jag kom hem. Så jag frågade dottern om hon ville följa med på en PW, vilket hon ville.


Min dotter är riktigt bra på att knata på. Vi höll ganska högt tempo och var ute i en helt timme.

 

Totalt gick vi 6.83km i ett tempo på 8:53/km

Så härligt att vara ute och gå när det är ljust så länge på kvällarna nu. Och jag tror att min kropp mår bättre av att det blev en PW idag istället för ett pass i gymmet.


#SnartSkadefri #Skadefri2015 #PW #TidMedTonårsdottern #KValitetstid

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se