Alla inlägg den 31 mars 2015

Av Malin de Besche - 31 mars 2015 23:04

Ibland kommer man till lägen i livet då saker och ting förändras. Det kan vara någon annan som skakar om ens värld eller så är det man själv som känner att det krävs en förändring för man kört fast i gamla spår. Och bland är det omvärlden som förändras och man behöver anpassa sig till sin nya situation.


Oavsett anledning så är det alltid nyttigt att se på sin situation och fundera över om man lever det liv man vill leva. Även när det känns bra kan det bara vara hälsosamt att ifrågasätta sina livsval. Svaret kan vara att allt är precis som man vill ha det. Det är bara man själv som kan svara på.

Nu är det dags för lite förändring i mitt liv. Anledningarna är lite av varje. Men kontentan är att det är dags för mig att börja planera och fundera över hur jag vill att min förändring ska ta form. Jag vill inte vara en passagerare i mitt liv, det är jag som styr.

 

 

  


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skapa flashcards