Alla inlägg den 25 mars 2015

Av Malin de Besche - 25 mars 2015 17:07

Även om man tränar mycket och har ganska mycket kunskap kring träning så är det alltid bra att få hjälp att komma vidare och samla på sig ny kunskap. Och nu har jag fått chansen till en unikt tillfälle att få fantastisk hjälp.


I morse drog jag bara på mig lite kläder packade väskan. Inget fix, ingen frukost bara sticka iväg. Detta för att jag skulle hinna med att träna i gymmet på jobbet innan arbetsdagen började. Jag satt och funderade ut lite övningar som jag skulle göra på vägen för att det skulle gå så lite tid som möjligt och att jag skulle blir klar i tid. Det blev ett kortare cirkelfyspass på 6 övnignar som jag körde i 3 varv.


Station 1

Plankan på pilatesboll med benindrag 20st

 

Bilden är från en hemma träning i somras


Station 2

Spindelgång några meter bort till nästa station


Station 3

Rygglyft med hantel. 20st

 


Station 4

Knäböj med axelpress 20st

 


Station 5

Benkick i gummiband 20st/ben

 


Station 6

Burpees 10st


 När jag var klar med mitt pass tog jag fram kameran och filmade mig själv till en tävling #iamready

Det man kan vinna är en PT-timme med Mårten Nylén. Det skulle vara fantastiskt kul att vinna den. Få inspiration och nya kunskaper. Det man skulle göra var att filma sig själv medan man säger "I am ready"

Hoppas hoppas man vinner.



#TräningPåJobbet "GymPåJobbet #Styrketräning #Cirkelfys

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards