Alla inlägg den 20 februari 2015

Av Malin de Besche - 20 februari 2015 23:16

I morse vaknade jag före klockan ringde. Då är det ingen idé att försöka somna om då det skapar mer trötthet än för nytta. Så jag bestämde mig för att göra lite nytta med den extratid jag fått istället för att sova bort den.


Jag klev upp och packade väskan inför färden mot jobbet. Men jag packade ävne löparskorna och lite frukost att äta efter min morgonträning. Det är fredag och dessutom mycket tidigare än vad jag brukar åka. Vilket betyder att trafiken flyter på bra.

Jag drog bara på mig lite kläder. Ingen dusch,sminkning eller allat fix. Bara ut i bilen med mina väskor och åka till jobbet. När jag kom till jobbet drog jag igång datorn och så gick jag ner i gymmet. För en gångs skull hade jag lite sällskap på morgonen. Men som tur var så lyfte han skrot så bandet var ledigt.

Började med att promenera ett par minuter innan jag drog igång bandet.


Det gick bra, men det kändes i höften. Lite av den smärta som jag trodde var helt borta börjar komma krypande igen. Ruskigt tråkigt om det tar fart igen. Det gjorde mig lite smått deprimerad idag.

Men med mycket som pockar på så fick jag glömma det för en stund och bara köra på med allt som var tvunget att hinnas med.


Jag skyndade till baskethallen efter jobbet. Vi var endast 3 stycken så vi körde mycket skott. Det gick faktiskt förvånadsvärt bra. Trots den stelhet som kommit över min kropp.

Men nu känner jag av lite i ryggen, Hoppas verkligen att det kommer att kännas bättre imorgon då vi ska spela match. Jag får nog se till att kliva upp skpligt tidigt så att jag får igång kroppen ordentligt till matchstart.

 

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se