Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Malin de Besche - 17 februari 2015 23:02

Den här veckan har startade inte riktigt så som jag planerat från början. Ibland måste yrkesrollen ta lite större plats och ibland så måste mammarollen ha större utrymme. Då får man stuva om lite i träningsschemat så att man fortfarande följer planen.


Med lite större barn så rullar mammarollen på ganska rutinmässigt och kräver inga större ansträngningar. Men även om de är stora mina barn så är de i behov av en mamma ibland. Med ett ganska tajt schema med väldigt lite utrymme för spontanitet så rör det om lite i min planering.

Detta gjorde att jag inte fick till någon löppträning idag. Den här veckan ska jag få in 75 minuter löpning uppdelat på 3 tillfällen.


Hittills har det gått bra att springa just 25 minuter. Jag har lyckats hålla ett bra tempo oavsett om jag sprungit på löpband eller hallkat runt på isen. Därför ska jag nu springa i 25 minuter alla löppassen den här veckan. Det svåra är bara att få till det med basketträningarna också.


Så för att få till detta så ska jag köra det första passet imorgon bitti som den ickemorgonmänniska jag är. Men det har ju gått bra i varje fall de senaste gångerna.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards