Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Malin de Besche - 5 februari 2015 23:10

Omplanering på högsta nivå när man upptäcker att det kommer in fler saker i ett redan fullspäckat liv. Planen var från början att jag skulle ha fyspass med tjejerna följt av ett löppass. Den planen sprack då det pressades in annat i min jonglering av livet.


Förberedelsena för konferensen krävde att jag satt kvar på jobbet lite längre än vanligt. Eftersom att jag totalt glömt bort att det var coachmöte idag fick jag skicka runt till alla att träningen var inställd. Tänkte att jag kunde köra på löpbandet igen och åka direkt till coachmötet. Men jag hann inte med allt som jag var tvungen att göra innan jag ska åka iväg på konferens. Så jag jobbade in i det sista istället och åkte sen direkt till mötet.

Tänkte sen att jag kunde köra vinterlöpning efter mötet istället.

Men så insåg jag att det skulle bli alldeles för sent. Mötet höll ju på bra mycket längre än vad fyspasset skulle ha gjort.

Jag ska nu den här veckan med en kommande konferens, coacha en match och hålla ett föräldramöte, försöka få in 2 löppass. Hmm undrar hur det ska gå till. Jag vill ju inte ha passen allt för tätt heller.

 

Det gäller bara att behålla lugnet försöka hitta luckorna och ta en sak i taget av det som står på schemat, samtidigt som man lägger in tid för oförutsedda saker som vill pressa sig in i mitt schema.


Dags att sova och samla energi för den här helgen.


ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se