Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Malin de Besche - 3 februari 2015 22:17

Nu har jag bestämt mig för att komma igång med löpningen igen. Lugnt och öka sakta men säkert. Jag ska vara i form till vårens Tough Viking. För att inte förstöra de framsteg jag gjort så flyttade jag alla passen som jag skrivit in framåt och börjar helt enkelt där jag slutade.


På morgonen när jag kom till jobbet insåg jag till min stora glädje att jag hade massagetid. Så jag gick ner till gymmet där hon ställer massagebänken när hon masserar oss. Rätt skönt när jag känner att jag inte alls är så stel i höger sida som jag varit den senaste tiden. 

 

Men till lunchen fick jag erfara att det inte gav mig möjlighet att springa det där passet som jag skulle köra nu när jag skulle återuppta löpträningen. Lite surt. Och inte kunde jag heller springa passet efter jobbet eftersom att vi skulle tacka av en tjej som slutar hos oss nu när hon flyttar hem till Halland.


Men jag passade på att styra om löppassen i kalendern så att jag enkelt kan återuppta mitt löparprogram. Jag flyttade alla pass 2 veckor framåt. Programmet har jag för att jag inte ska springa vare sig för länge eller för snabbt. Men dagens pass får jag helt enkelt försöka klämma in imorgon innan basketträningen. 

Detta är veckans löppass:

Onsdag: 2X12 min löpning med 1:30 gång mellan

Torsdag: 30 min löpning med 3 stegringar

Lördag: 2x12 min löpning med 1:30 gång mellan


#Löpning #massage #Löpprogram #Rehab #Träning

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards