Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Malin de Besche - 23 januari 2015 22:52

Jag hade ju blivit bättre. Efter tjejernas träning kände jag mig rätt ok. Efter träningen så gav jag mig på lite skottning. Det var tvunget och jag ville inte riskera att de djupa spåren som gjorts skulle fysas på och bli isspår. Det var inte jättemycket men kanske tillräckligt för att vara orsaken till mitt bakslag.


Ytterligare en gång hade jag svårt att somna på natten som gjorde att jag kände mig halvdöd när jag vaknade i morse. Valde därför att inte vakna och ta en rejäl sovmorgon. Så när klockan tickade allt närmre 11 så tog jag mig en liten brunch. Jag vispade ihop 3 ägg och blandade i lite rester från gårdagens Paella.

 

Jag rev 2 morötter som jag blandade med lite Turkisk yoghurt med en skvätt citron.


Sen har jag gjort mest ingenting idag. Betalat lite räkningar, kollat TV och strosat runt lite i min morgonrock.

Är något bättre än i morse men inte lika bra som igår. Hoppas att det gått åt rätt håll imorgon när jag vaknar.


Laddar inför morgondagen nu med en kopp te och bitar av ingefära. Är lite orolig för min hals när jag ska coacha imorgon. Min coachingstil är inte att sitta still och tugga tuggummi direkt.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards