Alla inlägg den 22 januari 2015

Av Malin de Besche - 22 januari 2015 21:31

Det var fruktansvärt svårt att somna i natt också. Men jag kunde ändå vakna lite tidigare än tidigare under förkylningen. Idag ville jag komma iväg till jobbet så jag såg till att komma igång med en lugn start och en dunderkur med vitaminer och antioxidanter. :)


Jag vet inte riktigt vad det är som gjort att jag haft så svårt att sova. Jag har ju inte direkt hostat och snorat så mycket att det inte går att slappna av. Men jag funderar på om det ligger något i det som min chef sa idag. Normalt tränar jag ju i princip varje dag och är van att somna utav utmattning. Kanske en viss överdrift men det kanske ligger lite i det, att min kropp är för pigg trots att jag är förkyld. Den har fått arbeta för lite.


För att få en bra start idag så drog jag fram Råsaftcentrifugen och gjorde mig en supernyttig juice på morötter, rödbetor, en bit ingefära och en liten skvätt citron för smakens skull.

 

 

Jättegott faktiskt. Sist körde jag med äpple och trodde att det skulle krävas för att det skulle bli gott.


Sen körde jag till jobbet för att köra en något kortare dag. Precis vad jag orkade med idag. Jag kände att jag var tvungen att åka in och klara av lite jobb så att jag inte skulle komma efter allt för mycket.

Efter jobbet åkte jag till tjejernas träning och körde lite fys med dom. Ville verkligen köra med dom men måste hålla mig tillbaka. Men jag var med på avslutande skottävling så lite rörlse för mig.

Kanske jag har haft tillräckligt att göra idag för att vara utmattad nog att kunna somna ikväll.


#Råsaftcentrifug #Botaförkylning #Sova #Sömnsvårigheter

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards