Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Malin de Besche - 15 januari 2015 21:54

Vädret brukar normalt inte hålla mig inomhus och få mig att hoppa över ett träningspass. Men idag var det annorlunda. Isgata på vägarna, regn och vindar med ordentligt kraft gjorde att jag helt enkelt planerade om istället.


Det verkar som det är fler än vanligt som får motorstopp just nu. Det orsakar långa köer och det gjorde att jag kom hem väldigt sent och inte hann göra någon middag innan det var dags att åka till tjejernas träning. Jag packade väskan för löpning utomhus för att köra mitt femte pass i programmet efter basketträningen.

Men vädret blev bara värre och värre. Jag skulle hinna handla och få i mig den middag jag inte hunnit göra också. Nej jag kunde nu bara se en massa hinder för löpningen. På vägen hem ser jag att min motorlampa börjar lysa.

Suck inte alls som jag planerat direkt. Fick planera om helt enkelt.

Jag ringde en kollega som bor nära mig och frågade om jag kunde åka med honom till jobbet. Han sa att vi skulle åka tidigt. Inte mig emot, då jag skulle hinna springa innan jobbet på löpbandet i så fall. Skönt! På så sätt så hinner jag med alla pass som jag ska den här veckan.

När jag kom hem lagade jag en ugnsomelett som jag serverade med kallrökt lax och sallad.

 

Väldigt god middag som även blir min lunch imorgon. :)


Nu ska jag passa på att njuta en stund i soffan med en kopp te och film innan det är dags att gå och lägga sig och ladda batterierna inför imorgon. :)


#IngenLöpning #Träningsbortförklaring #Basket #GodaMiddagen #RegnoRusk

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se