Alla inlägg den 30 november 2014

Av Malin de Besche - 30 november 2014 22:08

Idag kände jag mig tvungen att ta en paus i min utmaning. Mycket som sjutton att göra och då det är första advent idag. Men sen ville jag spara på krafterna då det skulle spelas match idag. Då kan man inte ha trötta magmuskler som amvänds flitigt när man spelar basket.


Direkt på morgonen efter frukosten satte jag igång att städa, röja och julpynta. Sen åkte jag iväg med min dotter för att fixa ny telefon då hennes har blivit stulen. När jag kom tillbaka var det alldeles för tätt inpå match för att köra plankan. Därför bestämde jag mig för att det fick bli en paus idag i veckans utmaning. Men det kan jag tycka att jag är värd efter att jag slog mitt personbästa igår som nu ligger på 05:28

En kopp kaffe och sen iväg till matchen.


Det var en match som vi började väldigt bra och gjorde ett litet ryck och Skuru fick bara göra poäng genom staffar. Men sen tappade vi en hel del där till och med försvaret som hade fungerat alldeles utmärkt i början av matchen försvagat och lämnade många luckor. Men vi lyckades hålla ledningen och matchen slutade med vinnst för oss med 2 poängs marginal.


Sen lite adventsmys med barnen.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards