Alla inlägg den 12 november 2014

Av Malin de Besche - 12 november 2014 23:47

Onsdag och basketträning både för mig och och min dotter. Skyndade hem så snabbt jag bara kunde för att få laga mat och äta i lugn och ro. Jobbet gjorde att det inte blev så vansinnigt mycket tid över. Jag fick jobba på marginalerna igen.


Hela dagen har jag kännt av mina triceps efter gymträningen igår. De påminde mig om att jag behöver träna mera. Jag har hamnat efter lite i planeringen så jag fick fundera lite i huvudet bara vad de skulle få göra idag.

Men det gick ganska bra. De fick träna på utblockering och attack mot korg samt en del eno mot en innan vi körde spel, där jag stoppade tjejerna när jag tyckte att de grötade ihop sig och få som att förstå hur de skulle gjort istället. På så sätt hoppas jag att jag ska få dom att förstå att inte "gröta ihop sig" runt korgen, utan skapa utrymme och inte vara i vägen för varann.

Min egna träning sen var en lugn träning. Det var väldigt mycket spelgenomgång då det inte sitter i ryggmärgen på alla.

Vi avslutade med en del sepl men på det hela tiaget en väldigt lugn träning.

Kanske lika bra med tanke på mina armar som lider från igår. Men senare i veckan får det bli hårdare träning.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards