Alla inlägg den 28 oktober 2014

Av Malin de Besche - 28 oktober 2014 21:12

Kom på att jag behövde köpa hem lite frukost och tog då bara närmsta affär. När jag kommit in i butiken kom jag på att jag sett både reklam och rekomendationer i gruppen "springande tjejer" på Facebook om löparkläder. Det var ganksa urplockat vid det här laget, men jag lyckades ändå med ett fynd.


Inte alls inne på att handla annat än de där få grejerna som saknades till frukost. När jag såg softshelljackorna i backarna så kom jag ihåg att jag faktiskt blivit tipsad om Lidls löparkläder. Så jag började kolla runt lite. Det var väldigt urplockat och soft shell jackan tyckte jag inte var något märkvärdigt.

Men så såg jag att det fanns underställ och tänkte att det behöver ju jag. Planen är ju att jag snart ska kunna komma igång med löpningen, så fort mina ischiasproblem är borta. Och nu nalkas ju vintern.

Så underställ och ett par löparbyxor fick slinka ner i korgen. Tänkte att det var värt att testa när det var så billigt. Totalt kostade kläderna 387:- så det var värt risken att det kunde vara skräp.

När jag kom hem provade jag understället. Och galet vad bra det satt.

 

Det kändes att det var bra kvalitet och stället var grymt skönt. Hoppas och tror att det blir lika bra när man springer i det också. Jag köpte även ett par löparbyxor som jag inte hunnit prova än. Ville inte ta av mig stället när jag fått på mig det. Men de var snygga och kommer nog bara åka på under lättare pass eller kanske promenader då de är lite mer loose fit.

 


#Löparkläder #Löparbyxor #Underställ #TräningskläderKalladagar #Fynd

ANNONS

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Följ bloggen

Följ orkanensmitt med Blogkeen
Följ orkanensmitt med Bloglovin'

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Skaffa en gratis bloggwww.bloggplatsen.se