Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Malin de Besche - 23 oktober 2014 22:35

Jag känner mig lite ur form. Det har varit länge nu som jag inte kunnat köra på för fullt. Det har varit stötvis och kortare perioder som jag kunnat träna. Det går ruskigt fort för formen att dala, både vad gäller kodition, styrka och psyke.


Även om jag kör basketträningar så får jag aldrig köra helt slut på mig så jag har egentligen inte bevisat att min kondtion blivit sämre. Men jag vet också att jag inte fått utman mig och att konditonen är en färskvara. Jag har inte kört på med den styrketräning som jag önskat heller. All min träning går lite på sparlåga som kanske upprätthåller lite, men inte tillräckligt och framför allt inte utvecklande. Återigen så känns det som att jag har fallit tillbaka lite grann. Det gör ont så fort jag rör mig vardagligt. Det gör inte ont när jag springer över basketplan, men när jag springer till bussen ilar det som sjutton. Ok jag är uppvärmd på planen, men jag kan inte springa e runda.

Det här har även börjat sätta sig på psyket. Lusten att träna är ganska låg, men basketen få mig att hålla igång. Jag är helt enkelt ur form både fysiskt och psykiskt.

 

Har blivit utmanad länge nu....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards