Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Malin de Besche - 5 oktober 2014 09:57

I fredags var jag stel efter naprapatbehandlingen och det kändes av på träningen. Men efter träningen kändes det något bättre. Igår var det dags att prova på min första match seda skadan och för den här säsongen.


Jag hade bestämt mig för att spela igår, så när jag vaknade upp och kände mig stel igen var det en stor besvikelse. Men jag hade bestämt mig och jag gjorde helt enkelt det bästa av situationen. Jag gjorde mina övningar jag fått och laddade med en näringsrik frukost.

 

Juicen är gjord i min råsaftcentrifug på rödbetor, morötter och äpplen.


Under uppvärmningen kände jag hur jag blev allt mjukare och det blev lättare och lättare att röra sig. Det var skönt att kunna springa. Jag är inte redo för någon löparrunda men jag är på god väg. Konstant öm i benet, men nu känner jag att det kommer att gå över.

Matchen den vann vi. :)


#Basketmatch #Rehab #Ryggproblem #muskelvärk #Rödbetsjuice #Råsaftcentrifug

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards