Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Malin de Besche - 12 augusti 2014 22:47

Med tryckvägsbehandlingen i baken sen igår så kändes baksida lår som det stelaste och hårdaste en muskel kan vara. Sent igår insåg jag att massören skulle komma idag, och till min stora glädje fanns det tid kvar. Idag är jag väldans glad att jag kom ihåg att skriva upp mig.


Jag tror att kombinationen med tryckvågsbehandlingen och dagens laser och massage är bra grejer. När man fått tryckvågsbehandlingen så är det som att ge musklerna ett rejält träningspass. Därför var det väldigt skänt att få massage idag. Hon fick lägga all fokus på benen, även om jag egentligen skulle behöva lite på axlarna med, men det är benen som är det akuta nu.

Något som förvånade mig var att det var bara skönt att få massage på vaderna. När jag tog massage på vaderna för något år sen var jag nära till tårar. Men nu var det som vilken muskel som helst.  

 

Lasern hon använde på mig skall göra så att återhämtningen går snabbare och hjälper musklerna att reparera sig.

Nu har jag fått behandling 2 dagar i rad, så den här dagen har fått vara en dag för återhämtning och jag tror allt att jag blivit lite mjukare igen.


#Massage #Laserbehandling #återhämtning #Tryckvågsbehandling

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards