Alla inlägg den 3 juli 2014

Av Malin de Besche - 3 juli 2014 22:41

Frustrationen växer och jag blir bara mer fast besluten att bli av med spänningarna jag har från höfterna och nedåt. Jag kommer nu att lägga in foamroller övningar, massage och stretch varje dag fram till dess att spänningarna har släppt.


Jag körde lite Foamroller igår, vilket gett resultat att det känns mindre när jag bara går. Men så fort jag måste ta mig fram lite snabbare, som att småspringa till bussen så känner jag av sätesmuskeln.

Det kommer inte att funka att träna förrän spänningrna har släppt. Idag ägnade jag runt 35 minuter att bara rulla mig på faomrollern.

Sätesmuskeln

 

Utsida lår

 

Framsidalår

 

Baksida lår

 


Ju mer man håller på desto mer känner man hur spännda alla muskler är. Jag ska nog köra med lite värmedyna i natt. Med träning i sikte...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards