Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Malin de Besche - 20 maj 2014 21:28

Idag är det min dotters födelsedag. Därför blev det extra tidig morgon. Trots detta kände jag mig inte alls trött under hela dagen och skärpan var på plats. Jag gissar att det har med ljuset att göra som göra att jag känner mig så pigg trots lite sömn.


Arla morgon kliver jag upp och gör en smoothie till min älskade dotter som fyller år. En smothie med mer fokus på godsaker än nyttigt. Naturell yoghurt, banan, hallon och en liten klick flytande honung.

 

Frukosten bar jag upp på en bricka med presenterna och tog ton, på ja må hon leva. Det spelar ingen roll vilken vad man fyller, det är en tradition vi kommer att köra så länge vi bor under samma tak.


Overkligt pigg på jobbet och jag hade inga som helst problem att koncentrera mig trots att jag fått mindre sömn än annars en vanlig vardag. Efter jobbet åkte jag och plockade upp mormor som behövde skjuts, åkte och handlade och sedan firande till sena kvällen.

Vi serverade fajitas med hemmagjord guacamole. Till efterrätt blev det vaniljglass och jordgubbar.

    

Det här med träningen, det startar imorgon.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards