Alla inlägg den 10 april 2014

Av Malin de Besche - 10 april 2014 22:31

Fullt ös medvetslös brukar vara min melodi. Men ibland händer det saker så man måste stanna upp. Det här som hände igår satte lite käppar i hjulet för mina planer idag. Så ingen egen träning för min del idag.


När jag kom hem från jobet idag och tog bort plåstret som jag hade satt på tummen tyckte jag att det inte att den såg helt kul ut. Ringde därför vårdguiden (1177) för att höra om de tyckte att jag skulle kolla upp tummen. Men det var 20 minuters väntetid! Det hade jag inte tid med. Jag skulle ju ta mig till tjejernas träning. Gav upp och begav mig mot bilen. Kom då på att min granne är ambulansförare och knackade på för att få en liten checkup. Tydligen var det inte så illa som jag var rädd för. Lite tejp på och ord som lugnade mig så rusade jag iväg till tjejernas träning.

Någon skolaktivitet gjorde att jag endast hade 4 stycken på träningen idag. Men då är det lättare att ge personlig coaching till de som är där.


På vägen hem bestämde jag mig för att ställa in den planerade styrketräningen och löparrundan. Idag skulle min kropp och framför allt tummen få vila. En kopp te, en skön soffa och sällsynt TV-tittande.

 

Hoppas att tummen hinner läka något och att jag ska kunna köra hårt i helgen istället.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards