Alla inlägg den 6 april 2014

Av Malin de Besche - 6 april 2014 21:50

Idag tog det lite tid att komma igång, men när jag väl gjort det åkte jag iväg för att köpa lite hyllplan och sedan en tur till mormor för att kolla på lite foton på morfar som jag ska scanna in så de blir digitala. Det tog lite på krafterna så då fick jag se till att ta hand om mig själv.


Lika roligt som det är att kolla på gamla foton och höra om sina morföräldrars historia, lika sorgligt är det att påminnas om att en av dessa tu som delat 60 år tillsammans inte längre är i livet.

När jag kommit hem med min mapp full med gamla foton kände jag att jag behövde få luft. Tog då en lång promanad och fyllde lungorna med frisk luft medan jag fick prata med en god vän hela vägen.


En runda på 6,6km och ett mobilsamtal på dryga timmen klev jag innanför dörren och samtidigt in i mammarollen och började med middagen.

Promenaden gav mig möjlighet att passera 15-tusen strecket på stegräknaren, tävlingens sista dag. Gör gott för kroppen.


Innan läggdags blev det en kopp te som ger gott för själen. Chai med en klick honung och kokosolja.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mina mål

Springa milen på 45 min .......( )

Springa halvmilen på 20 min ..( )

Springa halvmaran ..............( )

Klara 1 chin ......................( )

Klara 35 armhävningar......... (X)

Klara 50 armhävningar......... ( )

Stå på händer (minst 3 sek)....( )

Stå i plankan 7min ..............( )


Ovido - Quiz & Flashcards